Mediakit VoetVak+  |  Adverteren

WAAROM ADVERTEREN?

Er zijn vele goede redenen om VoetVak+ in te schakelen bij uw mediastrategie:

  1. Voor het introduceren en promoten van uw product(en) en/of diensten en het vergroten van de bekendheid hiervan, is VoetVak+ met een hoogwaardig en gericht bereik een prima mediapartner.
  2. Met een gemiddeld verspreide oplage per uitgave van 5.400 exemplaren onder de primaire doelgroep - professionals die zich met voetverzorging bezighouden - bereikt VoetVak+ een belangrijke groep voetverzorgers.
  3. 95% van lezers van VoetVak+ heeft een eigen praktijk en beslist zelf over de aankoop van producten en apparatuur.
  4. VoetVak+ verschijnt 8 keer per jaar, waardoor u het blad vaak kunt gebruiken om onder de aandacht van uw doelgroep te komen, bijvoorbeeld voor het werven van deelnemers voor uw evenement of opleiding of om deelname aan een beurs aan te kondigen.
  5. VoetVak+ is het enige onafhankelijke vakblad op de markt. In de vaste verspreide oplage zitten geen gratis abonnementen gekoppeld aan een branchevereniging. Deze bestaat grotendeels  uit betaalde abonnementen. Dit bevestigt dat de binding van de lezer met het blad sterk is.
  6. VoetVak+ heeft een goedbezochte website, waardoor u via een multimediale aanpak uw bereik binnen de wereld van nagelverzorging kunt versterken. Met een combinatie van verschillende media bent u ook nog voordeliger uit.
  7. Met een bijsluiter of meehechter in VoetVak+ bent u aanmerkelijk goedkoper uit dan met het zelf versturen van foldermateriaal. En u bereikt de juiste adressen.
  8. Een goede samenwerking met de redactie ten aanzien van uw nieuwe producten en innovaties, waardoor u via contentmarketing via het vakblad en de site van VoetVak+ extra aandacht genereert.
  9. Samen met onze andere beautybladen en BeautyWeb bereiken we een brede doelgroep op het gebied van uiterlijke verzorging. Indien u voor uw producten een groter bereik wilt, kunnen wij u voor uw promotiecampagne meerdere toonaangevende titels aanbieden.
  10. Een advertentie in VoetVak+ verkoopt. Steeds meer adverteerders plaatsen daarom meerdere advertenties per nummer of op de website. Diverse adverteerders melden een verhoging van het aantal orders na het plaatsen van een advertentie of na een aankondiging van hun product in het blad én op de website. 
 

THEMA’S 2016

VoetVak+ verschijnt 8 keer per jaar in een oplage van 5.500 exemplaren. In een aantal edities wordt aandacht besteed aan de volgende beurzen:

  • Nr. 2 VTV Apeldoorn (16-17 april)
  • Nr. 6 Vakbeurs voor de pedicure Rotterdam (8-9 oktober)
 

VERSCHIJNINGSDATA 2016

Editie     Datum      Sluitingsdatum
persberichten
Sluitingsdatum
drukgerede
advertenties 
    29 januari     14 december   8 januari
    29 maart     18 februari   8 maart
    13 mei       1 april 20 april
    24 juni     17 mei   3 juni
    12 augustus     28 juni 22 juli
    27 september     18 augustus   6 september
     4 november     27 september 14 oktober
    16 december       8 november 25 november


TARIEVENSCHEMA 2016

(Tarieven zijn in euro's excl. BTW)

Formaat 1/1 pag. 1/2 pag. 1/4 pag. 1/8 pag.
tarief € 1.725,- € 1.085,- € 650,- € 395,-

 

Uw advertentie wordt doorgeplaatst in de digitale editie van Voetvak+. Bij meerdere plaatsingen ontvangt u een passende offerte met interessante kortingen.

Toeslagen
Uw advertentie op een speciale plaats of op de omslag of aflopend? Vraag de sales naar de mogelijkheden. 


 CONTACT

Voor welke mogelijkheden het beste bij u passen en de tarieven, kunt u contact opnemen met Frank van Gils, f.gils@bdu.nl, telefoon: 06-53888266.

UW VERHAAL

De redactie wordt graag op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen op het gebied van voetverzorging. Werkt u in de voetverzorgingsbranche en wilt u dat in VoetVak+ aandacht wordt besteed aan uw ervaringen of ontwikkelingen binnen uw praktijk? Of bent u leverancier en wilt u via VoetVak+ nieuwe product(en), en/of dienst(en) onder de aandacht van uw doelgroep brengen? Mail dan naar redactie@voetvakplus.nl.