Λ

Brainstormen over bedrijfsnamen

Brainstormen over bedrijfsnamen

Een goede bedrijfsnaam is hét instrument om je praktijk in de markt te positioneren. Dat maakt de keuze voor de naam een belangrijke marketingbeslissing voor een startende ondernemer. Schrijf eerst je ondernemersplan en verzin dan de bedrijfsnaam. Pas als je plan helder is, weet je immers welke diensten je wilt gaan aanbieden en aan welke doelgroepen. Uiteindelijk moet je deze vraag positief kunnen beantwoorden: brengt mijn bedrijfsnaam mij dichter bij mijn ondernemersdoel? In VoetVak+ helpen we op weg... Hoe vind je de juiste naam voor je praktijk?

Λ

Kinderen, de nieuwe doelgroep?

Kinderen, de nieuwe doelgroep?

Stapje voor stapje ontdekken sommige voetverzorgers kinderen als doelgroep. Geheel op eigen kracht, want een speciale cursus hierover wordt nergens gegeven. Vooral wratjes, ingroeiende nagels en schimmels vragen om aandacht. In deze uitgave van VoetVak+ vertellen drie pedicures over hun ervaringen met de kindervoet: “Het is soms heel erg wat je ziet.”

Λ

Bewust schoenen kopen

Bewust schoenen kopen

Wie duurzaam wil leven, kan niet voorbij gaan aan schoenen die zijn geproduceerd met respect voor mens, dier en milieu. Speciaal voor jou ging VoetVak+ op zoek naar schoenen die duurzaam zijn geproduceerd, zonder de drager uit het oog te verliezen. De hedendaagse schoendrager wil immers mooie, maar ook comfortabele schoenen!